Data e postimit: 2023-04-10 18:56:14
Lexime: 1397
Diskriminimi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ti pranosh ndryshimet mes njerëzve është një vlerë që duhet cmuae
Autori: Melisa Preçi
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 11
Qyteti: Elbasan
E-mail: precimelisa119@gmail.com


Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne .Mbase të ndikuar nga historia ,koha ,rrethanat ,psikologjia njerëzore .Shumë qeshin me këtë fenomen ,zbaviten me të. Ama mos kujtoni se është një lojë argëtuese.Është një fenomen që të kënaq duke përbuzur ,ofenduar ,derdhur lot ,thyer zemra ,ëndrra,të të tjerëve.Të atyre që janë teorikisht dhe shkencërisht si ne ,por sipas nesh ndryshe nga ne .
E kam fjalën për diskriminimin ndaj ngjyrës së lëkurës .Kjo frymë raciste diskriminuese mund të ndodhet kudo .Ti nuk mund të jesh shkak por pasojë .
Disa prej nesh që në fëmijëri janë rritur me një frymë diskriminuese ndaj ngjyrës së lëkurës.
Kur po them këto fjalë kam përpara syve imazhin e një zonje nga fëmijëria e cila një pasdite i thotë fëmijës së saj :
"Bir ç'po bën aty ?"
Po luaj -i përgjigjet fëmija
Ajo i'a kthen : "Jo nuk do të luash me një "mulat " ,eja menjëherë në shtëpi"
Por djali nuk donte .Në ato momente nëna iu afrua djalit nga komuniteti rom dhe i ngriti zërin .Ai duke qarë u largua .
Këto mendime raciste na shoqërojnë në të ardhmen tonë .Ato ndikojnë në formimin e gjithsecilit .
Përshtypje më bëri reagimi i fëmijës ,atij nuk i bënin përshtypje fjalët e nënës .Sepse tek ai fëmijë rom nuk shihte asgjë ndryshe .Shihte një shok të vërtetë me të cilin mund të luante dhe të argëtohej .A duhet ta marrim ne si një mesazh nga ky fëmijë.Po .
Unë mendoj se duhet të fillojmë të shohim në një këndvështrim pozitiv .Pa këto ndryshime mes individëve bota do të ishte pa ngjyra dhe do të humbiste llojshmëri në e saj .A do t'ju pëlqente një botë e tëra e bardhë ? Do të ishte e mërzitshme,e zakonshme .Nëse do të jetonim në një realitet të bardhë ne do të kërkonim një pikë të zezë për ta thyer monotoninë .Sepse e tillë është e ndërtuar qenia njerëzore.
Ngjyrat e ylberit jetojnë në harmoni në qiell ,sepse qielli i ka pranuar ato me ndryshimet e tyre .Le të krijojmë edhe ne një vend ku ngjyra e zezë dhe e bardhë të jetojnë në harmoni me njëra-tjetrën.Sepse ata janë si ne .Në venat e tyre rrjedh gjak i kuq .Ata kanë ëndrra dhe dëshira sikurse ne .
Më besoni ti pranosh ndryshimet midis individëve është një vlerë e vyer .Të cilën të gjithë duhet të fillojmë ta kultivojmë .
Ndryshimi fillon nga ti!

Vepra te ngjashme
Autori: Valton Islami · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Autizmi
Ata janë si ne! Ata janë si gjithë fëmijët e tjerë qeshin , lodrojnë ...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: Josef Rela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë gjatë stinëve të dimrit
Erdhi dimri e iku vera.Ikën cicërimat e zogjëve,ikën vallet e fluturave e të bletëve,iku edhe ajo ngjyrë e blertë e erdhi një ngjyrë e re,erdhi ngjyra e bardhë.Edhe pse tani nuk është më ngrohtëse stinët e tjera,fëmijët nuk e humbën buz...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: Arrita Sadrijaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te jetojm se bashku
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye dhe ndërgjegjje dhe duhet të sillemi në frymë vllazërimi.Një fillim i mbarë është të pranojmë që çdonjëri nga ne mund të krijoj paragjykime...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtëpia e ëndrrave të mia
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasin Zihuatenejo,ndodhet shtëpia ime e ëndrrave.Porsa hap derën e kësaj shtëpie të stërmadhe,që duket sikur nuk ka fund,do ndeshesh me një korridor t...
Autori: Orient Maha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskriminim, segregacion dhe paragjykime ndaj njerëzve në bazë të racës apo përkatësisë etnike, kombëtare, fetare, etj. Sot, përdorimi i termit "raciz...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja qe dua
E ardhmja është ajo që më pret, ajo për të cilën unë po përgatitem. Është e vërtetë se secili nga ne, e ka në dorë të vet të ardhmen e tij. Është si ndërtimi i një pallati gjigant. Me të vërtetë që nëse e sheh në vija të trasha...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com